bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Working my ass off....

Publicerad 2010-02-09 12:11:55 i Allmänt,

Herrejävlar vad mycket det är just nu.. 3 kurser har jag läst i en månads tid nu och alla avslutas nu i veckan. Sista ergonomi-inlämningen skickades in sent igår kväll, prov i administration A idag och psykologi-inlämning som ska vara inne senast fredag. Den har jag precis varit nere o lånat böcker till. Fy fan, vet inte hur det här ska gå men gå ska det! Kämparglöd till tusen har jag ju iaf.

Igår var vi på infomöte på Pressbyrån för att se över möjligheterna att ta över och driva en butik, kan ju PB utan o innan efter mina år där. Men efter noga övervägande insåg vi att vi kommer jobba alldeles för mycket kvällar och helger för vad jag tycker är ok när man har småbarn. Men vem vet vad framtiden för med sig?! 

Nä ny måste jag dyka ner i psykoligiböckerna.. Freud here I come! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela