bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Torsdag

Publicerad 2010-02-04 11:56:33 i Allmänt,

Idag kommer Sis hem! Finally.... hon har verkligen varit saknad. Ska mta henne på AR när hon kommer med en påse lösgodis, med massa salt som hon älskar! Åh ser verkligen fram emot det.

Kevin har sett fram mot den här dagen med, offrar sin bandyträning o allt! =)

Hoppas vägarna är ok bara så at jag kommer fram, hörde på nyheterna att det är kaos norr om stan. Dessutom hade ett Arlanda express tåg spårat ur.. helt j-vla sjukt vilket väder vi har nu. VÅR VÅR VÅR KOM!!!

Fick åka o lämna T imorse, de skulle på en rättegång med kursen han går nu, önskar jag kunde vart med, det är ju så kul! På väg hem skulle jag stanna till i huddinge för o hämta upp jacka o skor till Sis, men när jag kör på huddingevägen hör jag hur Noah ifrån ingenstans börjar tokkräkas där bak. Shit. Hela baksätet full av kräks... Härligt. Hade inte tagit med mig skötväskan heller för jag skulle ju bara ut en sväng... fick då gå upp till mamma o tvätta hans kläder så gott det gick och sen försöka torka de på elementet.... Skitkul. Hem kom vi iaf.. Stackars liten, hoppas det bara var tillfälligt bara så att an inte blir sjuk nu igen.

Lämnade in två uppgifter till skolan igår kväll o idag när jag loggade in på sidan hade jag redan fått feedback, de är snabba! Toppbetyg på Admin. A, älskar den läraren =), och bara G på ergonomi. Blev lite paff eftersom jag bara fått MVG tidigare, men insåg ju att det nån gång skulle bli ett G, och jag har ju känt på mig att ergonomi inte riktigt var min grej så okej då. Då ser jag längre ner att eftersom denna inlämning var en del av nästa så kunde man bara få G på den här. =)=)=)
Nu ska jag bara se till att göra riktigt bra slutinlämningar..

Dags för lite lunch kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela