bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Stress

Publicerad 2010-02-10 21:51:11 i Allmänt,

Det är lustigt nog vad fördjupningsuppgiften jag skriver handlar om. Lite komiskt nästan.
Var iväg och skrev psykologi provet idag, det gick nog inge vidare.. Gissade en del och hade ingen aning om vad en del frågor ens var. Men jag har gjort mitt bästa sen får vi se hur långt det räcker.

Betyg satt i ergonomikursen idag, MVG. Naaajs. =) Trodde jag inte.. Gjorde ett prov igår med, i administration, fick 54 poäng av 54 möjliga, det ni! =)

Men så var det ju det där med psykologin... det hänger över mig.

För att byta samtalsämne helt, Kevin är hemma o är sjuk, feber o halsont stackarn. Fast han var betydligt bättre idag än igår, skönt att det går åt rätt håll iaf.

Noah kan man inte släppa en sekund längre, han är uppe i soffan, har lärt sig klättra upp och ner själv. Idag ställde han sig upp själv med, utan något att hålla i. Duktig killen. Men som sagt, släpper man blicken är han uppe på tv-bänken eller matbordet eller nåt annat skoj o härjar.. En riktig busunge!

Nä nu ska jag ta o skriva om stress så man kan få ta det lite lugnt här nån gång... Saknar min baby, känns som att vi aldrig ses längre..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela