bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Nä men hej!

Publicerad 2010-02-02 12:55:13 i Allmänt,

Det var inte igår... =)

Tänkte jag skulle ta o skaka liv i den här bloggen som ett bra tag legat i dvala.

Våra dagar rullar på, veckorna går alldeles för fort känns det som. Noah är så stor nu, han förstår verkligen allt man säger. Sen kanske han inte gör allt man säger men det är ju en annan sak. =)

Plugget går bra, har hittills bara fått MVG på mina inlämningar. STOLT! Men vet att det kommer en dag när jag "bara" får ett G, men det räcker bra för mig.

Idag är min första lediga tisdag på väldigt länge! Jobbar numer bara varannan helg! Wohoo! Bättre o jobba då man tjänar bra pengar ist.. Tack för det!

På torsdag kommer efter mycket om o men min älskade syster hem efter en månad i Thailand. Kevin offrar sin innebandy för o hämta moster på arlanda, läskigt o köra så långt bort.. =P

Vårt hem ser ut som sryk just nu, inte sju svåra år utan typ 82. Det är ett resultat utav att vi aldrig är lediga tillsammans.. Men vafan, såg Familjen annorlunda igår, kan de med 10 ungar borde väl vi kunna?! Kan man tycka.. Fattar inte hur de klarar det alltså.

Svärmor kommer hit om två timmar så lite måste jag röja upp iaf.

So long dear friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela