bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Kokslov!

Publicerad 2010-02-28 09:09:52 i Allmänt,

Hej mina underbara läsare!

Nu har Kevins sportlov börjat! Han vet inte riktigt vad det innebär och går runt o kallar det för kokslov. Det stod på mjölkpaketet att det ursprungligen hette så. Undrar vad folk tänker bara när ungen springer runt o ropar för sig själv "koks, koks, kokslooov!!!!". Galna grabb.

Noah har lyckats bli sjuk igen stackarn. Tokförkyld o 39 graders feber. Vi som skulle på bio ikväll.

Är lite sen med min kommunikationsinlämning så måste sätta fart med den. Återkommer senare med bilder på vår asfina nya hall!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela