bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

God morgon trogna läsare!

Publicerad 2010-02-03 09:49:21 i Allmänt,

Onsdag.

Har inte fått i mig något kaffe än, måste få nån ändring på det.

Noah somnade för typ 5 min sen, hoppas han sover en stund så mamma hinner plugga.

Har varit riktigt effektiv denna morgon, röjt undan under Kevins säng, han har vad som ska vara en myshörna där men det har varit allt annat än mysigt.. Men nu så. Satte upp en stjärnlampa därunder så nu är det riktigt myspys, måste bli bättre på o läsa för honom, fast han kanske borde lära sig själv kanske? Ja men tills dess..
Hittade också gardinstngerna som jag köpte till hans rum, de har varit spårlöst borta i typ 1½ månad... under hans säng.. Någon som "städat" kanske?

Nä nu måste min kropp ha kaffe sen ska jag dyka ner i böckernas värld.

See ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela