bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Åååh så frustrerande!

Publicerad 2010-02-03 14:55:17 i Allmänt,

Kommer typ ingen vart med mit arbete, skriver några rader sen tar det stopp. Måste verkligen pausa hela tiden vilket är jättejobbigt.

Eronomi är inte min grej enkelt. Jag som trodde det bara handlade om hur man lyfter och att man sitter bra, jo tjena. Snart snart är den här kursen slut, då ska jag fira.

Måste fortsätta! Deadline är imorgon men ska ju hämta sis då, så för att inte sitta i skiten imorgon så är det lika bra o göra den klar idag.

Just det, Noah slukade lunchen idag! Kanske han har börjat uppskatta mat nu äntligen, slängde ihop lite av det som fanns hemma, det blev en thai-inspirerad pastarätt, yummie!

Men Noah tyckte att den skulle avnjutas sittandes bordet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela