bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Tisdag

Publicerad 2010-04-20 12:44:53 i Allmänt,

Tjohoo!

Lite uppdatering. Helgen har gått rasande fort. Jag har jobbat och då går tiden alltid så fort. Jobbade över i lördags, till 17 ist för 14.30. Trevligt på lönen sen.

Igår fick vi bilen såld, så nu har vi ingen. Alltså vi har ju vår nya jättefina, men den står ju hos bilhandlarn fortfarande. Ska hämtas senare i veckan. Läskigt att köra en annan bil. Jag har verkligen gillat Opeln, den var riktigt skön att köra. Synd bara att den höll på o falla isär.

Mitt abonnemang flyttades över till 3 igår så nu använder jag iPhone. Vad grym den är! Kevin gick och lyssnade på Manboy med Eric Saade när vi gick till skolan imorse. Sjöng med så det ekade mellan husen. =) Kul att han äntligen börjar intressera sig för musik.

När jag och Noah gick hem stötte vi på en mamma från ÖF så vi var kvar ute en stund i det härliga vädret. Drog på ett par galonisar och satte oss i sandlådan här utanför. Noah tyckte det var skoj i typ 10 min sen ville han springa åt alla andra håll.

Kevin har btw Bolibompa-namnsdag idag! Yeey! Han blev jätteglad när han fick höra det.. Han har alltid velat ha en namnsdag. Vi bestämde att vi ska fira det med en sockrad munk i parken sen. =)

Om jag lyckas ta mig in via telefonen lägger jag upp en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela