bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Kanske läge för en uppdatering?!

Publicerad 2010-04-15 09:38:48 i Allmänt,

Det var ett tag sen sist må jag säga. Livet susar på i en faslig takt.

Vi håller på o bli galna här hemma.. Vi är på biljakt och kan inte komma fram till vilken vi ska välja. En ny? En som är något år gammal? Åååh man blir ju tokig. Vi drömde om bilar båda två inatt kan jag meddela.
Vi ska iväg o provköra en Saab 9-3 i em innan vi tar ett slutgiltigt beslut.

Nog om det. Sitter med ett kapat pekfinger, lite halvskumt att skriva utan det. Lagade mat igår och vi har lite för vassa knivar. Eller så är det jag som är för klumpig. Jag vet inte vilket. Halva nageln kapades iaf, det gör ont.

Hur som, jag har anmält mig till Solresors tävling om att få agera resereporter under en vecka! Det vore ju så härligt att få komma utomlands och bara uppleva. Kolla in tävlingen ni med http://www.solresor.se/en/kampanjer/bli-resereporter/resereporter/

Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela