bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Fredag

Publicerad 2010-04-16 22:15:37 i Allmänt,

Vi har köpt ny bil! =) Inte vilken som helst heller, vi var just på väg till Skoda för att beställa en sproilans ny när vi tog en snabbis på Volvo. Där bokstavligt talat ramlade vi över vår skönhet, en V50 -06. Kan knappt bärga mig tills vi får hämta ut den... Körglädje på hög nivå.

Idag har varit en ganska soft dag. Jag och barnen har myst hemma och tog en sväng i centrum för lunch. Helt sjukt, när vi var där stötte jag på min gamla dagisfröken. På tre veckor nu har jag stött på henne tre ggr, innan dess var det 20 år sedan.. Konstigt konstigt. Hur som helst droppade vi av Kevin hos sin pappa för en helg där, sen tog vi en sväng till Babyland. Vi måste ha en mindre vagn till skrutt nu när han blivit så stor. Den andra är mest klumpig nu känns det som. Vi fastnade till slut för en Brio Race, den verkar bra.

Nu ska vi försöka få till en annons på Opeln. Nån som vill köpa? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela