bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Dagen som varit.

Publicerad 2010-04-20 21:52:45 i Allmänt,

Noah sov 3½ timme... Alltså hallå eller?! Jag var tvungen att gå in o kolla om han fortfarande andades.. Det gjorde han som tur var. Han sov iofs oroligt inatt så han var väl tvungen att ta igen sig lite.
Jag hann göra massor under den tiden han sov iaf. Och sitta en stund i solen på balkongen.

Vi åt lunch och gick sedan iväg för att gå in på banken och sätta in pengar från bilaffären. Känns inge bra att gå runt med så mycket pengar i kontanter. Väl inne på banken fick jag redogöra för var pengarna kom ifrån..
Kevin hade beställt munkar som vi skulle äta i parken för att fira hans bolibompa-namnsdag, sagt och gjort. Syster kom till Farsta och "firade". =) Jättemysigt var det att sitta i parken och fika i solen. Noah gungade och skrattade så han kiknade, Kevin lärde sig hoppa från gungan. =)

Tog en massa bilder men har inte lyckats förstå hur jag laddar upp dem från telefonen. Ska klura på det..

Nu ska vi drömma oss bort på Hemnet!

Nigthy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela