bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Summering av veckan som gått

Publicerad 2009-12-14 16:03:46 i Allmänt,

Oj oj vad dagarna går fort när man har skoj! Det är verkligen fullt fart i det här huset and I like it! =)

I fredags var det ju Idol final med allt vad det innebär. Det blev ju som jag förutspått till slut, vart lite orolig ett tag men allt kan ju inte stämma! ;-)

I lördags fyllde jag år. Många år. Fick sovmorgon, bara det är guld värt! Frukosten fixad, massa mys hela dagen innan det bar av till Hamburger Börs för o se julshow med Robert Wells som jag fått i present av T´s föräldrar. Var så mysigt att göra något bara han o jag, något riktigt lyxigt! Vi åt en kalasmiddag där som var så god att ord inte räcker till.. Yum yum! För att inte tala om efterrätten... Magisk! Själva showen var asbra med, så jäkla duktig han är!

O gissa vem som mer var där?! Det här är fan stort, Sveriges enda astronaut, Christer Fuglesang! Så jäkla coolt..

Söndagen skulle vi gått på en annan restaurang för att fira mig men efter massa strul som jag inte orkar ta här så ställde jag in det. Åkte till Vretarna istället och bara var. Så himla mysigt o vara där. Blev bjuden på god mat med och sånt är ju alltid trevligt.

Den här dagen har gått till o tvätta vår monstertvätt som inte har rörts i helgen, så nu hänger det tvätt i hela badrummet! Skoj det ska bli imorgon o vika in allt..


Nä nu måste jag bege mig o hämta hem min stora kille, klockan är ju massor...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela