bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Julbord 2 och helgen som gått

Publicerad 2009-12-06 22:20:55 i Allmänt,

Igår var jag på Julgalan på Annexet med ICA. Jättekul att göra något tillsammans med jobbet utanför ICA. Själva julgalan var skoj med, min stora idol Linda Bengtzing, (jag vet, jag är skittöntig men jag gillar henne!) var där! Hon e så jäkla bra.. EMD, Kate Ryan o Markoolio var också där. Måste dock säga att Sundby slog högre när det gäller maten. Dansade halva natten, det var länge sen!

Idag har jag varit inne i stan med svärisarna o kollat julmarknad. Guu så mysigt! Lämnade grabbarna hemma för o slippa trängas med barnvagn o allt. Kändes lite konstigt men lite skönt ändå.

Sen har vi även bjudit över dem på middag, indonesisk gratäng blev det, asgott! Mycket uppskattad tyckte våra gäster.

Andra ljuset tänt idag, 2 veckor kvar till jul! Lite drygt men ändå! Längtar faktiskt.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela