bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

hemkommen

Publicerad 2009-12-01 21:33:25 i Allmänt,

Nyss hemkommen från dagens jobb. Skitcreepy, efter att vi stängt, och vi trodde det var tomt, hör jag efter en stund en röst "Hörru du! Får jag fråga dig en sak?". Jag var helt hundra på att det var nån reklam som gick, men nej! En gubbe var kvar i butiken! Han undrade var vi hade ost... Ha ha vi drar ju liksom ner gardiner för kylarna ett par min innan stängning. Tur att det var en harmlös gubbe iaf..

Köpte en jättefin julstjärna med kruka på jobbet, jättefin! Ska fota alla mina inköp så ni får se, så fort jag tömt kameran... :-S

Nu är jullådan från källaren uppe med, så nu ska det fixas!

HK ikväll, jippie yey!!

So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela