bigmaamas

mitt liv som trebarnsmamma

Frost

Publicerad 2009-12-02 10:07:28 i Allmänt,

Kallt var det i morse. -2,5 visade termometern hemma men i bilen visade det -4,5. Brr.

Gjorde dagens goda gärning oxå! Utanför oss stod en bil o gasade på som fan, och körde på med vindrutetorkarn i hopp om att få bort frosten. Gick o knackade på rutan o frågade om han inte hade nån skrapa vilket han ju inte hade, så då fick han en av mig. Snällt va? =D Det är ju det man hoppas på när man är i nöd att nån vänlig själ kommer som en ängel med precis det man behöver.
Om nån börjar kanske det smittar av sig. =)

Idag är T ledig så vi håller på o fixar hemma. Har precis ordnat sladdarna bakom tv:n, eller vi o vi, han fixade. Jag assisterade bara. Ska inte ta åt mig äran..

Klockan 14 är det julbord, årets första. Mamma ska vara barnvakt. Ska bli mysigt att komma bort lite bara jag o T.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Mitt i livet med barn, hus och blivande man. Skriver om vardagsbekymmer och skojigheter och allt vi tar oss för om dagarna,

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela